Ebru9360 preklampsi çok ciddi bir durum. Eğer doktor da öyle olduğunu düşünse muhakkak hemen görmek isterdi seni. Sen kendini strese sokma. Evde tansiyon aleti yoksa al, saat başı tansiyonunu ölç kayıt altına al. 14-8 itibariyle tansiyon tehlikelidir. Doktorunla da paylaşırsın. Ödemlerini, şişliklerini takip et. En ufak bir değişiklik hissedersen hemen doktora git. Bol su iç ve tuzsuz ye.
Allah yardımcın olsun. İnşallah bir sıkıntıyla karşılaşmazsın. Yine de için rahat etmezse başka bir doktora danış derim. Ama başka yerlerde de hep aynı şeyleri okudum.