Ebru9360 canım protein kaçağı önemli ha senden idrar testi ve idrar kültürü aldıysa enfeksiyon olduğun dan eninse tamam ama bu erken dogum hatta önlem alınmazsa ciddi proplem çünkü ben pleklemsiyi ve bend tansiyon + 3 proteinle başladı şuan hiç birşeyin yok çok ıyim doktorum düzenli takip yapiyo ve protein kacaginda ben hastanede yattım 24 saat düzenli 2 saatte bir yemek geldi ve tahlil yapıldı