Hamileanneler_25 Naaagihannnn kendine güveniyorsan başarabilirsin canım her şeyin zorluğu var tabi önemli olan zoru başarabilmek
Naaagihannnn Hamileanneler_25 vala kendime diorum mecburi kalmadikca sezeryan yok normal dogum saglikli olan normal dogum iyi olan gazliorum kendimi.bakalim.kismet artk minik.ne sekilde gelmek isterse 😊
Hamileanneler_25 Naaagihannnn bebeğin için en iyisi hangisiyse onu yaşıyorsun canım nasipse olan neyse o oluyor normal de zor sezaryen de sağlıkla kavuşalım da doğum şekli önemli değil onlar iyi olsun yeter ki
Ecemsbaby Hamileanneler_25 bende 2 güne 34 haftalık olacağım inşallah, bakalım bu kontrolde doktorumuz bize de tarih verebilirmis. Size neden sezaryen dediler?
Hamileanneler_25 Ecemsbaby ben kendim istedim sezaryen olmasını ilki normaldi kötü şeyler yaşadım çok acı çektim ve bebeğimi kaybettim 10 günlükken hep kuvöz de kaldı 40 haftalıkken doğmasına rağmen doktor ihmali yüzünden . O yüzden riske atmak istemiyorum
Naaagihannnn Hamileanneler_25 aynen ole rabbim hepimizin yardimcisi olsun hayirli dogumlar nasip etsin saglikla dogsunlar ins 🤲
oslem Kızlar ben de 34+1'im. 32.haftada doktora gittim ve bebek 1.900 gramdı.Doktor az oldugunu söyledi.Sizin o zamanlar kac kgydu acaba?
Naaagihannnn oslem yoo benimde 32 de 1900 du ve doktorum cok iyi dedi ve zaten son ayda aliolarmis ne aliolarsa bana doktorum kilosu guzel demisti sknti yapma bundan sonraki surecte alicak ins
Naaagihannnn oslem bazen bazi doktorlar bazi seyleri abartiolar cokta takmamak lazim ve zaten burdaki haftalik takipleride okursan ayni civarlardaki gramlari kilolari soluo o yuzden icin ferah olsun cnim stres yapma .
Ezgice Hamileanneler_25 bizde yarın 34 oluyoruz iki hafta sonra sezeryan günümüz belli olacak 😍 geçmiyor günler son ay geçmez diyorlardı haklılarmış yanında birde beter bir çatı ağrısı var ki hiç geçmiyor..
Hamileanneler_25 Ezgice bende büyük tuvaletime çıkamıyorum o sorun var iki gün oldu gitsem de çok az yapabiliyorum basurum da var çok zor günler geçse de diyorum artik kavuşsam sağ salim
Sabirsizanne16 Baloglum93 evet onu ben de düşünüyorum yam da 39 hafta oluyor günü de ideal.belki öyle olur😊
Tugba1tugba Hamileanneler_25 bende 34 hafta 3 günlük oldum son zamanlar hiç geçmiyor gibi 😊 sezeryana kendin mi istedin niye 40 a kadar beklemiyor erken alıyor
Hamileanneler_25 Tugba1tugba sezaryen kendim istedim bazı yaşadığım kötü olaylardan sonra. Daha günümüz belli değil