Hamileanneler_25 Zaman yaklaşıyor aşırı heycanlıyım planlı sezaryen olcam 2 hafta sonra kontrolümüz var günümüz belli olcak . Geceleri düşünmekten uyuyamıyorm bazen bel ağrısı oluyo adet sancısı gibi keskin ama sonradan geçiyor. Şubat anneleri sıra bize geliyor 🙈
ant2602 Hamileanneler_25 bende 33+5 deyim Şubat 13-14 sezeryan diyordu özeldeki doktorum ama hastane iyi değil diye devlette gitmeye başladım Doğumu devlette yapacağım hem maddi hemde daha iyi ekipmanları oldukları için. Ama devletteki normal diye tutturdu bakalım bekliyoruz artık
Muneweralp Hamileanneler_25 bende 34 haftalığım Şubat 15-20 arası sezeryan olacağım 10 gün sonra kontrolüm var net günümü verecek heyecanlı bekleyiş bitecek Sonunda 🙏
Smraozn12 Hamileanneler_25 33+6yım subat annesıyım daha doğuma karar veremedim aklım cok karısık korktuğum için nasıl dgru karar verecem bilmiyorum 🤷♀️ Bi yanım normal istiyor sonra diyorm ilişkide bide zorlanırken nasıl normal doğurabilirmki
Naaagihannnn Hamileanneler_25 35 nci haftadayim bende simdilik normal dio doktorum ama nasip kismet hafiften korkuda basladi tabiki Allah yardimcimiz olsun saglikla dogsunlar ins 🤲
Sabirsizanne16 Ben de şubat annesiyim.33+2yim. Benim de planlı sezaryen olacak günü belli deiil henüz.Ben de çok heyecanlıyım.İlk bebeğim.Oğluşum olacak
Hamileanneler_25 Nur-11 hepimiz aynı duyguları yasıyoruz canım anne olmak kolay değil ama onlar bi mucize rabbim yardım ediyor bol bol dua et doğumun kolay olması için yasin oku🙏
Hamileanneler_25 Muneweralp hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah banada 2 hafta sonra günümü verecek doktor
Hamileanneler_25 Smraozn12 ben ilk doğumu normal yaptım herkesin bünyesi farklı tabi ilk doğumlar zor olur her zaman . Bende sezaryen olcm bu sefer bende korkuyorum ama elbet bi şekilde olck
Hamileanneler_25 Naaagihannnn her iki doğumda zor normal doğumu yaşadım bu sezaryen olck bilmediğim için çok korkuyorum ama bebeğimi görcem bunu düşündükçe birazda olsa hafifliyor korkum yarm saat içinde olup bitecek kimler sezaryen oluyor ölüm yok ya ucunda diyorum kendimi motive ediyorum
Symsglm Hamileanneler_25 bizde 34+4 olduk. Doğum şekli belli değil tabi sorun olmazsa normal doğum istiyorum. Günün belli olmaması insanı ayrı bir panik yapıyor.Rabbim hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip eylesin 🌹
Hamileanneler_25 Naaagihannnn kendine güveniyorsan başarabilirsin canım her şeyin zorluğu var tabi önemli olan zoru başarabilmek