Zebrck Elhamdülillah canım Rabbime ne kadar şükretsem az sağlıkla karnımda büyümeye devam eder inşallah 🤲🏻🤲🏻 doktorda nst de sancı var mı diye bakmasını istesen canım magnezyum veriyorlar çok fazla değilse doktorlar genelde ilk başta yazmıyorlar bide progestan fitile başlattılar mı ben de çok idrara çıkıyordum benim yaşadıklarımı yaşamasan hemen tedbiri alınsa diye şey yaptım inşallah bier şey yoktur tabi ama tedbir almakta fayda var
ben şu an iğne, progestan fitil, magnezyum hap kullanıyorum ve günde 3 litre su içiyorum en az gebeliğin başından beri kan sulandırıcı kullanıyorum ayrıca