Merhaba kızlar, bu foruma ilk kez yazıyorum bugüne kadar hep okuyucuydum🤗 21+5 haftalığız geçtiğimiz salı ayrıntılı ultrasonumuz vardı şükür kızım sağlıklı bi problem yok ama ultrason sonunda rahim uzunluğum 30 mm yani 3 cm ölçüldü vajinal ultrason önerildi doktoruma. Doktorum da alttan bakıp bakmama konusunda kararsız kaldı kendini kasarsan bir şeyleri tetiklemek istemem dedi idrara sıkışıkken tekrar kendi baktı 32 mm ölçtü bu sefer. erken doğum olabileceğinin habercisiymiş 24. Haftada ciğer geliştirici ilaç başlanıyormuş falan çok tedirgin oldum üzüldüm. Progestan fitile başlayalımm sabah akşam kullan istirahat et özel ihtiyaç harici yerinden kalkma bir hafta sonra bakalm dedi. Benim içim rahat etmedi başka bir doktora daha gittim ona da kontrol ettirmiştim kendimi 17. Haftamda o da 3 cm korkman gereken bir ölçü değil çok korkuyosan dikiş atarız bu kadar stres yapma yatmana da gerek yok dedi o da ölçtü karından bu sefer 36 mm çıktı kafam allak bullak oldu evde dinleniyorum ama sürekli yatmıyorum😔 başından böyle şeyler geçenler lütfen paylaşabilir mi benimle