Eylemmmmm o Bendede çok oluyor haftanın basında hafif leke geldi doktora gitrim 36 haftalığım bende nst ye girdim doğum sancılarım cıktı ama cok erken daha doğum için dedi doktoe 10 gün süre verdi sezeryan için sancım cok benim 1 cm acıklık var agrı yüzünden bütün yatıyorum 37 haftayı doldurmak gerekiyomuş