basak_008 merhaba, ben de öğretmenim, aynı şekilde olacak benim izin sürecim de, tatilin doğum izninizden yememesi için, 32+0’da çalışabilir raporu almalısınız. O rapor otomatik olarak 37.haftaya kadar oluyor. Ben aldım benim 37.haftam 13 Şubat’a denk geldiği için o güne kadar ama ben de ikinci döneme hiç başlamayacağım, bunun için tam o gün, ikinci dönemin ilk günü 3 Şubat oluyor, doktora gidip çalışabilir raporunuzu çalışamaza çeviriyorsunuz. 3 Şubat’tan itibaren 16 hafta sayıldığında izniniz sizi mayısın son haftasına kadar getiriyor, kalan 4-5 hafta için de süt izninizi toplu olarak kullanmak istediğinize dair bir dilekçe verip dönemi kapatabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum, ücretsiz izne, rapora vs de gerek kalmıyor. Ağustos sonu seminer döneminde başlayacağım bir daha. Kurumla konuşmak lazım tabii bu detayları, ben konuştum ve bu şekilde ayarladık, siz de böyle yapabilirsiniz.