Bende kullanıyorum 20 gun dur progestan önce vajınal aldım Bı kac gun sonra ilacın kendını erımıs olarak attığını soyledım hemsıre atar zaten dedı doktor da ağızdan al dedi cok sukur bende ne bulantı ne baş donmesi hıc bısey yapmadı hatta sabah akşam 200 mg alıyorum herkeste aynı olucak dıye bısey yok yanı