Merhaba kızlar çatır çatır doğurdum yine olsa yine doğururum 👍Öncelikle hamileliğim sinirli sitresli plesanta aşagıda idi 😩7.ayda Batum’dan geldim Türkiye ye doktor ve spor salonu araştırdım burası bana çok şey kattı hamileliği ögrendim cahillikten kurtuldum 5 iyi doktora gittim biri kesin sezeryan dedi o gün çok ağladım kafası büyükmüş 🤬Yalan...neşe Erdem Elçin beyle tanıştım ve süreç başladı iki ay tektim eşim işinden dolayı gelemedi 7 ay hep yattım Türkiye benim için eğitim yeri idi spor a yazıldım bire bir reform a gittim hep yürüdüm hep hurmamı da yedim spor bana çok şey kattı ve doğal beslendim yemem dediğim şeyleri yedim neyse gelelim sürece eşim süpriz yaptı bi gün erken geldi sancım vardı oda gitti bi hafta gezdik millet doguracan dedi de kim takar gezdik😂spora gittim geldim bi baktım basur azmış sabaha kadar uyumadım 4 te karnım gürül gurul dedim Basur Belimi sıcak sobaya tuttum eşim dedi kalk doktora gidiyoz sezeryan yapalım senin sağlığın önemli dedim biraz bekleyelim zorla10 a kadar durdurdum belimi tıkadım ve sabah Nisa’n gelmişti ama sancı ne bilmiyorum 🤔gittik doktor nst bağladı sancı çıktı alttan muamele yaparken suyum geldi kocam dışarda kaldı özel hastanedeyiz bu arada eşim yokken çok zordu nst sancılı çok Zor nefes egzersizi yaptım sunni bagladılar düzene soktular sonra kalktım serumlu gezdim sancı gelince köpek duruşu kedi duruşu iyi geldi eşmişiz tek çok zordu belime masaj yapanım bile yoktu ama hastane ekinim süperdi 🧿🙏ve çok düzeldi Doğum süper geçti yine olsa yine yaparım kızlar bebeğimdogdu ya dünyayı fet ettim 🧿💐❤️3.500 49 cm dogdu 🧿bu arada Meryem ana eli otu önemli o olmasa açılmam daha zor olurdu 10 da hastaneye girdim 3.45 te doğdu mucizem 👶