Canim oncelikle her vucud yapisi ve toparlanma suresi farklidir ama inan korkulacak hic birsey yok 24. Gunum bugun hep iyiki dedim spinal sezaryen oldum ben yavrumun ilk anini gordum cok ama cok ozeldi ilk gun bol bol yurudum kendimi cabuk toparlamak icin inan ikinci gun tek basima kalkabiliyordum yataktan bebegimle kendim ilgilendim yalniz lavaboya gidebildim hemsirelerin verdigi agri kesicileri bile icmedim duzenli sadece yaptiklari igneler yetti dikis sancimda 3 4 gun surdu 10 gune sadece arada sizlama oluyordu ama inan cok hafif bas agrisi ve bel agrisida yasamadim cok şükür ama doktorum bas agrisi olmasin fiye ameliyat aninda cok basimi oynatmami soylemisti ve bol bol kahve bitter cikolata uyguladim ve olmadı Rabbim sagsaglim kavustursun inşaAllah