busegonel ağrı vs yoksa yerleşme kanamasıdır. Progestan kullanmana bile gerek yok bence. İlk gebeliğim, lekeyi görünce korku içinde doktora koştuk tabi ki progestan verdi başka doktora daha gittik gebeliğin ilk 3 ayı hiçbir ilaç kullanma dedi. Yakınlarımda aynısını söylediler. İyi ki kullanmamışım. Yan etkisi çok ilacın. Bu arada düşük olacaksa bir yere uzanman, evde sürekli iş yapman asla bir sebep değil. Bebek sağlıksızsa zaten vücut onu atacak yani kendini yeni bir bebeğe hazırlamak için. İştahın varsa bol bol vitaminli gıdalar, su tüket canım.