Ahh o lekeler 2 hafta boyunca her gün geldi ama çok şükür bugün 7 haftalık olduk progestan kullandım evde hiç bir iş yemek bile yapmadım Allah razı olsun eşim yardımcım sürekli dinleniyorum kendimi yormuyorum şükürler olsun 1 haftadır yok artık doktorum muayenede kesenin etrafı temiz kanama yok Kılcal damarlar çarlayabiliyo rahim genişlediği için demişti rahatlamıştım havuç suyunu kabak çekirdiğini ve bol su içmeyi ihmal etme Allah hakkımızda hayırlısını versin sağ Salim kucağımıza alalım inşallah canlar