Deletedmom402 Fatmanur_yakup17 maşallah valla 😊 bende 8 kilo aldım doğuma kadar alıcaz galiba baya 😔😊
Deletedmom402 Ysmn077 evet zayıflar çok alıyor kilo ama doğumdan sonra da hemen eski hallerine dönüyorlar 🤨🤓
Dilankenger Kbrbydk benim 29+2 de gittim 1660 gram 38 cm miş doktor uyumlu dedi sıkıntı yokmuş çok şükür ama ben çok zorlanıyorum uyuyamıyorum psikolojim bozuldu şimdiden
Kbrbydk Dilankenger sorma evet artık uyumak zorlaşıyor. Bazen dürtüyor baya bir tekmelerine uyaniyorum bazen de tuvalete kalkmaktan artık fenalık geliyor. Zaten çatı ağrısı var bir aydan fazladır. Yatakta dönmek eziyet gibi. Allah yardımcımız olsun ya😥
Deletedmom402 Nl-oguz3561 iyi çok şükür herhangibir sıkıntımız yok 30+3 haftalığız bir hafta önceki kontrolümüzde 1300 gr dı 😊