34+6 dayız. Tekmeleri ve hareketleri beni mafediyor. Yürürken çıkacakmış gibi hissediyorum, her dakika tuvalet hissi🥺🥺🥺 oturmak zor kalkmak zor, sallana sallana yürümeye başladım en kötüsü de🐧 gibiyim. Kendimi beğenme hallerimde gitti🙄 oysa sadece 10kg aldım. çatlama da başladı, galiba en kötü dönemimi yaşıyorum. Önümüzde de epey var nasıl geçecek bilmiyorum🙄🙄🙄