Ecrininteyzesi adm Her sabah saat 10 da gelen bildirim gelmio 1 haftadır düzelir diye bekledm düzelmiyo 🙏🏻
Sultan42 adm ben güncelledim hala geliyor mesaj birde profil fotoğrafı koyamıyorum diye yazıyorum maşallah gahleye alıpta bi cevap verme gereği duymuyorsunuz
Nur mom2be canım telefon ayarlarının bildirim kısmından happy mom uygulamasının bildirimini kapat maalesef yazılımsak bir sorun varmıs ben kapattım
Ceren35 Sürekli bana da geliyot teklam fazlalığından zaten soğudum uygulamadan, şimdide sürekli özledik özledik geliyor