SenHepMercimekOlarakKalacaksin Bahsettiginiz bildirim bana hic gelmedi. En son “beni bu kadar sevdiginiz icin tesekkur ederim” mesaji geldi.
adm Uygulamayı 10 gün kullanmadığınızda "seni özledik" diye otomatik bir mesaj geliyordu. Hata, 10 gün uygulamayı açmadıktan sonra açan annelerimizde ortaya çıkıyor.
Gmz0705 adm malesef sizin dediğiniz gibi değil admin. Ben her gün düzenli olarak giriyorum. Sabahtan beri 5 kez bildirim geldi seni çok özledik diye 🤣🤷🏻♀️
Aysenurtsr adm hergun giriyorum ve mutlaka forumda bisey yaziyorum. Bugun 7,8 kez bildirim geldi her 15 dk arayla. Bildirimleri kapattim ben de. Boyle mi devam edicek bu ?
Gamse Valla su mj yüzünden silmeyi düşünüyorum bu ne ya zırt zırt aynı mj güncelleme mi yapıyosunuz napıyorsanız lütfen acele edin
ZeynepKarataTeytey Ben çözümü iphone ayarlarından uygulamanın içindeki bildirimleri kapatarak buldum siz de öyle yapabilirsiniz
Brkgl ARtık baya bunalttı bu bildirim bide sabah üst üste geldi resmen uyandırdı beni ya,böyle devam etmeyecek inşallah 🤔