Malina minicikbirmucize aaa ne guzel ben 21 haftalik oldum ama cok hissetmiyorum )) arada hissediyorum ama fazla hissetmek istiyorum. Gecer canim insallah enfeksiyon oluyor hamilelikte normal diyorlar doktormu yazdi antibiyotik ?
minicikbirmucize Malina evet doktor yazdı bitti o da yine ağrım var ama devam etme antibiyotiğe dedi ben geçen haftadan beri minik minik hissetmeye başladım ger geçen gün daha da çok kıpırdıyor 🥰🤰 bu şekilde iletişime geçmek çok güzel bana tepki veriyor 👼🏻