minicikbirmucize canim ben Zeynep kamildeki gebe okuluna yazildim ucretsiz ve cok guzel
ilk dersimiz pztesi oldu ve baya sasirdim sanki boyle para vermissin ozel bir okula yazilmissin. Cok guzel seyler anlatti ebe ve ilgileniyor herkesle
her hafta gidicem 6 hafta devam ediyor. Bence sende yazil