Ben 2 aralıkda genel anestezi ile oldum kum torbası koydular evet ama öle cok ağır değil hatta hissetmiyorsun uyuşuk cünkü o bölge sonda ben kendı isteğimle takdırmadım dr umda itiraz etmedi bastırmaya gelince masaj yapalımmı dediler onada müsade etmedim 😃