Bsratasan42 Kızlar ben sezeryan düşünüyorum ama burda okudugum hikayelerde doğumdan sonra hemşireler gelip karnına bastırıyormuş kan boşalsın die çok acılı bi işlem diyorlar deneyimi olanlar bilgi verirse çok sevinirimmm
Nurr Bsratasan42 benim karnıma hiç gelip bastırmadılar ameliyat olurken yaptılarsada hatırlamıyorum bebek çıktıktan sonra uyuttular çünkü uyandığımda hersey bitmişti 🙈
Gldane Bsratasan42 bence her hastane aynı değil canım ben Adana da özel Algomed hastanesinde yaptım bazı hastaneler sonda takmıyormuş bazıları kum torbası konuluyormuş bana da hiç birşey konulmadı mesela karnıma da basılması diyebilirim
Bsratasan42 Gldane ya doktoruma sorsam daha iyi olur herhalde bende burda okudukça korkuyorum strest yapıyorum
Domatesimm Bsratasan42 o işlemi hatırlamıyorum bile 😄 aman illa ki moral bozan çıkıyor. Ben mecburi sezaryen olmuştum ama hiç anlatıldığı gibi değildi gayet kolaydı
Domatesimm Ve torba gibi bi şey kondu ama hiç sıkıntı olmadı. Zaten bebeği düşünüyorsun aklına bile gelmiyor 🤭
Bsratasan42 Domatesimm saol canım benim biraz olsun pozitif düşünüp öyle yorumlamak istiyorum strest yapıyorum yoksa ☺️
belismomy Ben ilk doğumum geneldi uyanma süresi daha uzun epidurala göre ama ağrı falan yok ayrıca ne torba ne bastırmq oldu doktorum güzel temizlendiğini söyledi içimin kanamam da az oldu hiç korkmayın
Meryu Bsratasan42 öncelikle kum torbası konmuyor artık o eskidendi. Karna bastırma konusu da şöyle bana da bastırdılar bi kere pis kan pıhtılı kan aksın diye korkma zaten ağrı kesicili serumun oluyor öyle abartılan gibi bi süreç değil doğum öncesinden sonrasına kadar.
Ademayse Bsratasan42 valla benim karnına bastırma olmadıda alttan bir güzel hemşireler eliyor gelip içini temizliyorlar 4 kez gelmişlerdi.
Okyanus54 Bsratasan42 evet canım benim eltim sezeryan oldu ve gelip kan aksim diye karnına bastırdılar ağlıyordu acıdan yapmasalar olmazmi diyordu 😟 bence sezeryan bi tercih değilde zorunlu olursan yaptır normal dogum her zaman için en sağlıklı olanı senin için ve bebeğin içinde ama sezeryan olmak zorunda kalırsan yaptirirsin başka çare yok cnki
byzalkan Bsratasan42 canım bende 23 gun once sezaryen oldum. Evet dogumdan 3-4saat sonra kan akımına bakmak ıcın gelıyorlar. Bastırıyorlar ama uyusuk oldugundan fazla acı hıssetmıyorsun. Karnımada kum torbası koydular. Bır kac saat sonra yine geldıler bakmak ıcın ozman bıraz canım yandı ama zaten sanıye suren bır ıslem. Emın ol dayanamayacagın bısey degıl🤗🤗 dogum yapmıssın okdar da acı olsun🤗
Haticebasyol43 Bsratasan42 9 ay once sezeryan oldum ozelde dogum yaptim seni korkutmak istemem ama ikinciye hamileyim suan o bastirmalari aklima geldikce agliyasim geliyo ben aglamistim kilolu oldugumdan midir nedir asiri bastirdilar bana ama onu yapmak zorundalar ic kanama gecirebilirmissin pis kanin akmasi lazimmis
Aslan233667 Bsratasan42 benim 2 ablam ve 1 yengemde aynı şeyi yaptılar bastırarak kanaman var mi diye bakıyorlar ama 3 ü de cokkkkkkk agladilar acıdan. Herkes aynı şeyi yasar mi bilmiyorum. Ama kum torbasi koyulani ilk defa duydum o ne ya 😱😟
Nurr Gizeem3535 bebegi gördükten sonra uyuttular canım galiba korkuyorum diye doktoruma öncesinden demiştim korktuğumu