Nursen977 valla hiç belli olmuyor canım kesem sağ tarafta oluştu erkek dediler hiç kusma yaşamadım erkek dediler yüzümde lekeler oluşmadı kesin erkek dediler tatlı aşerdim mutlaka erkek dediler ellerim kurudu erkek dediler ne olduysa hepsinde erkek bebek belirtisi dediler ama benim kızım oluyor 😂 genelde ilk bebek annenin istediği oluyor Allah gönlümüze göre veriyor işte 😀 ama şöyle bişey var mesela senin ve eşinin ailesinin ilk çocukları kız ise senin de kız doğurma ihtimalin artıyor erkekse erkek doğurma ihtimalin artıyor ben bir tek buna inanıyorum hem benim hem eşimin ailesinin ilk çocukları kız benimde öyle oldu 👍🏻