Gulfem07 Dilanburak bir şey olmaz benimde vardı şeker çıkmadı olabiliyor böyle şeyler kafanı takip üzme kendini ben çok yedim valla tatlı da yedim hamurişi de çok şükür oğlum gayet saglikli
MehtapSevim Dilanburak benim su fazlalığı şerkerden dolayıydı canım şekeri tüketmemeye çalıştım tüketsem bile çok az şekilde tüketiyordum bide insülin verdi doktor sanırsam en çok o dengeledi