civcivimmm canm kötü düşünmemelisin ben de 6+3 ile gitmiştim çok küçük olduğu için duyulmamıştı ama ekrandan kalbin attıgını görüyorum dedi doktorlar her zaman risk varsa paylaşır canım olsaydı söylerdi içini ferah tut zaten şuan duyamaman çok normal ben de duyamamıştım