Kızlar bugünn doktoraa gittimm geçen hafta salı keseyi görmüştümm ertesi gün kanamam olmuştu şuan doktora göre 6+6 dayım kalp atışı var ben görüyorun için rahat olsun ama dinletemem şuan dedi bebek daha çok küçük göbekten bakıyorum malum bu yüzden dedi. Aranızda böyle olan var mı sizce neden öyle demiş olabilir.? Bi aksilik yok iyi merak etme falan dedi ama yinede o merak duygusu beni kemirmeye başlıcak içimin rahatlaması lazımm🤭