Canselserdar ben de et yiyemedim 7. Ay bitene kadar hatta hala cok yiyemiyorum korkmanıza gerek yok tek protein kaynagi o degil... yesil mercimegi cok tükettim mesela, beyaz et özellikle balik... hergun mutlaka yumurta, peynir yedim.. bir sıkıntı olmadi hic cok sukur