Havvasavran NurEto canım ben dış gebelik geçirdim ve benim kanamam hiç bitmemeişti sürekli azar azar oluyordu. Ama hiç kanama yaşamayanlar da varmış. Bir iki gün durup sonra tekrar başlarsa endişe etmelisin o zaman