Bana da sağlıcakla Doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür.. 37. Haftaya kadar ağrısız sancısız geldik.. Rutin kontrolümüze giderken yolda eşimle şakalaştık doktordan hastaneye gidiyormuşuz falan diye 😅 Doktorumuz muayene etti her şey yolunda bir de çatısına bakıp nasıl doğacağına karar verelim dedi.. çatı muayenesinde ne görelim 4 cm açıklık 😲 kız sen doğuruyon dedi doktor.. ben doğurmak istemiyorum diyorum ne sancı ne ağrı ne su hiç bir şey yokkk.. yalancı sancı bile çekmedim o kadar yanı.. bi saate hastaneye geçin fazla oyalanmayın yolda sokakta doğar yoksa dedi doktor 😅 Kısaca özetleyim 14:00 doktor kontrolü 4 cm açıklık.. 15:30 hastaneye yatış 6 cm açıklık 😅 suni sancı serum suyun patlatılması saat 17:00 8-9 cm açıklık.. 17:50 10 cm açıklıkla Doğum haneye giriş.. 18:25 minik kızım elifime kavuşmamız 🥰🥰 Rabbim herkesin kucağını doldursun.. Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin.. Doğumum Eskişehir Özel Anadolu Hastanesinde gerçekleşti.. doktorumuz Op Dr Metin Acu.. Doktorumuzu herkese tavsiye ediyorum.. Başka sorularınız varsa sorabilirsiniz kızımdan fırsat bulabilirsem cevap vereyim İnşaAllah 😍