Sukufe Esrakockara5234 canım oluyor öyle ya neyin ne zaman başlayacağı belli olmuyor bi bakıyor sun miden bulandı bi bakıyor sun geçti değişiyor yani
Ayse-gul Çok şükür 10 haftalık olduk arada midem bulanıyor okadar ilerleyen haftalarda ne olur bilemem
Cicekk12 Esrakockara5234 benm ilk 8 hafta hiç yoktu kendimi hamile hibi hissetmezdim sonraları başladı dua etki olmasın
Busimss Esrakockara5234 anneden genetik olurmuş genelde canım. Benim annem de hiç yaşamamış ablam da yasamadı hiç bende yaşamıyorum ☺️
Caglass Esrakockara5234 21. haftam bitti hiç mide bulantım, koku hassasiyetim olmadı. Ki böylesi daha iyi 😄
Eltezcan 29 haftayım sıfır bulantı kusma, kanama çok yaşadım yaşıyorum. Gebelik kolestazim var ilaç kullanıyorum. Her gebelik birbirinden farklı,her bulgu ayrı stres bebek kaybı konusunda. Hayirlisi yla bebeklerimize kavuşalım
Ztbr Esrakockara5234 31 haftalık hamileyim bebek kimildamasa hamileliğe dair hiç bir belirtim yok şanslısın gayet normal bence şanslısın😂😍