Happpm Esrakockara5234 dua et olmasın o mide bulantılarn icin daha erken olsun canm bu yazı yerine allhım geçsin mide bulantım dersin
eglhnztrk Esrakockara5234 bilemiyorum ki, oğlum olacak hayırlısıyla. Ama hamileliğimin ilk dönemlerinde hep salatalığı havucu tuzladım limonladım yedim. Eltim de hamileliği boyunca midesinden çok çekti, onunda oğlu var😃 bence cinsiyet işleri hurafe😅
Buse62 Esrakockara5234 benimde olmadı mide bulantım rahim büyüdüğü için karın agrısı oluyodu bende de
Nevink Olmasin daha iyi 16 haftlk olucaz daha iki gundur bir rahat gordum cok cektim bulantidan ve bebegim erkek
Kuzucugunannesi Esrakockara5234 canim 27 haftalik olduk ve bu sure icin hic bulanmadım bence iyi bisey
Dibeee Esrakockara5234 ol ayısına sevin canım zaten ama 8 9 da basşayada bilir hazır yokken rahatına bak
Busimss Esrakockara5234 13 haftalık hamileyim bir kere bile mide bulantım kusmam olmadı o bünyeden bünyeye değişiyor ☺️
Veraveannesi Esrakockara5234 umarım olmaz rahat edersin bende daha kötüye gitmesin diye dua ediyorum yine iyi kötü bişeyler yiyorum enerjim oluyo yoksa yatağa yapışıyosun
Rum Esrakockara5234 ben 10 haftalik hamileyim çok şükür hamile değilim gibi saskinim. Ne bulantı ne kusma sadece göğüs hassasyetim vardı geçti
Busimss Esrakockara5234 anneden genetik olurmuş genelde canım. Benim annem de hiç yaşamamış ablam da yasamadı hiç bende yaşamıyorum ☺️