Kızlar merhaba yardımınıza ihtiyacım var. Benim bir düşüğüm dolayısıyla doktorum coraspin başlatmıştı. 32 haftaya kadar kullandım bugün doktorum artık bırakmamı söyledi yerine herhangi birşeyde kullanmayacağım. Bu şekilde olan varmıdır? Bu zamana kadar kullanıp şimdi bırakıp yerine bişey kullanmamak beni korkutuyor açıkcası. Lütfen bilen yazsın 🙏