Kızlar merhaba tüp bebekle 2. Bebeğime hamileyim. İlk bebeğimi erken doğumla kaybettim 😔 bu sefer oyüzden çok telaşlı ve endişeliyim ev tipi doopler cihazlarından alıp evde haftada bir kalp atışı dinleyen varmı sizce bi zararı olurmu kulaklıkla dinlemenin. Doktorum ayda bir çağrdığı için muayene gününe kadar hep stres yapıyorm belki içim biraz rahatlar bu şekilde ama bilemedm 🤦🏼♀️