İlk 7gün acı hissetmez diye duydum, kremle uyuşturup yapıyolarmış galiba, hemen de iyileşirmiş üstelik sünnetmiş Peygamberimizin tavsiyesi sanırım yanlış bilmiyorsam. Hatta bazı anneler hastaneden taburcu olmadan yaptırıyomuş. Ben de ilk günlerde ilk kontrollerde çok uzatmadan yaptırmak istiyorum çabuk iyileşsin diye.