Gzdkskn canım randevuyu arayarak almıştım. Doktor murat bey pek insan canlısı biri değil genelde hemşiresiyle konuşuyor. Sen arada soru fln sorarsan yanıt veriyor sana insan ilişkileri pek iyi değil anlayacağın. Ama iki doktor tavsiyesiyle gitmiştim ben kendisine 15 yıldır sadece detaylı bakan bir perinatologmus kendisi. Toplam olarak 30 dk gibi sürdü benim ultrasonum. Ilk başta kızım ters dönmüştü kendini göstermedi odadan ciktim tatlı bir şeyler yedim merdiven indim ciktim yan döndü kızım. Yeniden bakmaya devam etti. Normalde ilk başta ultrason görüntüsüyle bakıyor (siyah beyaz), kalbine organlarına beynine o şekilde bakıyor ama parmakları burnu gözü kafası vb şeylere 3 boyutlu ultrasonu açıyor 10 dk fln öyle gördüm ben. En sonunda hemsiresine yazdirdigi raporu, cd yi, siyah beyaz 3 4 resim ve 1 adette 3 boyutlu yüz resmini veriyor. Açıkçası benimkinde kızım yan döndüğü için biraz uğraştı resim vermek icin ama bu forumda benden sonra giden bi arkadaşı okudum ona resim vermemiş biraz uzmus onu bu durum. Umarım sende sıkıntı olmaz resmini de alırsın her şeyi de düzgün çıkar yavrunun. Zaten en önemlisi sağlıklı olmaları resimden önce işinin ehli olup her ayrıntıyı görmesi bizim için önemli olan. Her şey yolunda gider umarım.