Gokceylmazz Açıkçası çok insan ilişkileri iyi olan bir doktor değil, genelde asistaniyla konuşuyor siz bir şey anlamıyorsunuz. Sorduğunuz sorulara tabiki cevap veriyor ama hani tatlı dilli denilir ya:) murat bey öyle değil;) ben iki doktorun onu tavsiye etmesi üzerine ve aynı zamanda 15 yıldır hasta takibi yapmayıp sadece detaylı ultrason alanında uzmanlaşan bir perinatolog olması sebebiyle kendisini tercih ettim. Sonuçtan da memnunum detaylı bir şekilde rapor yazdı. Bebeğimizin 4 boyut resmini de güzel olsun diye uğraşarak verdi. Ben memnunum umarım siz de memnun kalırsınız.