hulya4627 Düzenli kullanırsan evet ben kanamam olduğu gün başladım 3 gün lekelenme şeklinde devam etti sonra tamamen kesildi 12 haftaya kadar önlem amaçlı kullanmaya devam ettik Hort123-
ebrucetin Kesinlikle kullan canım ben 15 haftadayım hala kullanıyorum hemde sabah öğle akşam vajinal kullanıyorum sakın bırakma hiç devam et