Buse-Tekin 2 hafta önce spinal sezeryan oldum, ilk 2 gün hastanedeydim çok ağrı kesici yapmadılar ben istemeden, ağrım olmadı sadece oturup kalkarken yardım aldım, sonrasında ağrım başladı ama 7. gün sonunda kendi kendime oturup kalmaya başladım, ağrımda azaldı zamanla , şimdi daha iyiyim, çok basite alınacak bir ameliyat değil ama geçiyor, her anın tadını çıkarmak lazım, birde herkesin hikayesi farklı, umarım sizin daha rahat olur. 5. Gün topuk kanı aldırmak için sağlık ocağına gittim elektrik kesildiğinden 3 katı yürüyerek inip çıktım sıkıntı olmadı ağrı sızı