Buse-Tekin Merhaba arkadaşlar sezaryen olma ihtimalim var ama sonrasında ki ağrıyı merak ediyorum çünkü ben kan aldırırken bile bayılan bir insanım. Birde evim 4. Katta ve asansör yok sezaryen sonrası çıkabilir miyim o kadar merdiveni 🙄🙄
Seda_123 Buse-Tekin Doğum yapmadım hiç ama çevremdeki akrabalarım ve arkadaşlarım sezeryan oldular çok rahat geçirdi onlar spinal olacaksanız zaten ameliyattan sonra 4 5 saat uyusukluk gitmiyor ve acı hissetmiyorsunuz uyuşukluk gidince de ağrılar hafif oluyor ağrı kesici serum takıyorlar hastane de 2 gün hastane de kaldığınız için ağrılar hafifliyor evinize gelince de oturup kalkarken öksürürken sıkıntı oluyor o kadar yani
Yoann Buse-Tekin 18 gün önce sezaryen doğum yaptım ilk gün ağrı kesicilerin etkisiyle bişey anlamadım akşamına doğru biraz ağrım oldu ilk yürüyüş birazcık zorluyor ama destek alarak çok rahat yürüdüm ikinci gün hastanede merdiven inip çıktım bir hafta sonra toparladım herşey gayet kolay hiç korkulacak gibi değil ☺️ Biz anneyiz herşeyim üstesinden geliriz 💪🏻
Tubitupp Buse-Tekin merhaba. Ben dün 16 gb doğum yaptım spinal anestezi ile sezeryan oldum. Doğumdan önce birkaç gündür anksiueye nöbetleri geçirdim korkudan ama amaa ama arkadaşım Rabbim e sonsuz şükürler olsun ki hiç korkulacak bir şey yokmuş. Ağrı ise regl agrısının bir tık fazlası diyebilirim. Demem o ki Hiç korkma yani
Buse-Tekin Seda_123 ben hastane korkumdan dolayı muhtemelen genel anestezi isticem ama inşallah kolay gecer sonrası 🙄
Nuranburak Buse-Tekin genel olursanız kendinizi daha geç toparliyorsunuz finalde korkacak birşey yok çok daha rahat ikisinide yaşadım asla genel tavsiye etmem tabii tercih sizin
Hasret-38 Bnde sezeryan oldum bir haft içinde toparlandım hemen ilk gün biraz zorluyor okadr ama verdiven inip çıkmak biraz zor gelebilir Korkulacak hiç bir yanı yokk
Buse-Tekin Nuranburak ben panik atak geciriyorum o yüzden belden iğne ile kaldıramam sanırım o yüzden genel istiyorum ama bende çok isterdim bebeğimi doğar doğmaz görmeyi 😍
Tulaysezer Tubitupp bendede anksiyete panik bozukluk var, ay sonu sezeryan olacak, korkuyorum. Atak gecirmissiniz, iyi misijiz? Nasil basardiniz? Benim icin cok onemli yardim edin lutfen. Ameliyata girerken ki durumu merak ediyorum, cok mu korkarim a aba?
Buse-Tekin Tubitupp bende sizin gibi atlatırım inşallah Allah yardımcımız olsun eminim yavrunu kucağına alınca geciyordur her acı her korku
Nevink Tubitupp spinal anestezide dokunuslari sarsintilari hissediyotmussunuz anksiyetesi olan biri icin bu cok urkutucumu?panik atagim var genel anestezidende korkuyirm ama spinalde hislerden kilirdayamadagmda paniklemekten dah cok korkyorm
Umutlubirkadin Ya benimde 10.30 da yatisim olucak Sezeryan için ve deli gibi korkuyorumm ilk hamileliğim ve ilk defa ameliyat olucam umarım panik yapmam
Ftmhmt Umutlubirkadin ben doğuma daha 2 ay var Allah nasip ederse ama bende deli gibi korkuyorum benimde ilk hamileliğim ve ilk ameliyatım olacak tabi mutlaka sizin burdan geri dönüşünüzü bekliyorum 😊
Feride_yavuz001 Umutlubirkadin benimde ilk doğumun ve ilk ameliyatım aynı duyguları paylaşıyoruz bende korkuyorum 24 ocakta doğumum allah hepimize güç versin
Bebisveannesi Buse-Tekin Sadece ilk gün hafif ağrım oldu sonra hiçbir şeyim kalmadı çok şükür. 23 gün önce sezaryen oldum. İlk ayağa kalkış ilk tuvalet biraz zor o kadar. Bir de karnıma bastırdılar benim pıhtılar çıksın diye o acıdı. Doğumun sonraki günü hiçbir şeyim yoktu 👍🏻
Yesim122 Bebisveannesi ay aynen en cok tuvalet zorluyo gazin oluyo cok falan cok kotu😏 ben dogum 2 3 saat sonra kalkip yurudum korkulcak bisey yok kendinize guvenin ben 2. Gun evimde banyomu temizledim ya icim rahat etmedi 😂
Buse-Tekin Feride_yavuz001 aminn canım benim rabnim sağlıkla yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin inşallh 😍
Nevink Buse-Tekin bende sizdenim panik atagim var o yuzden dimfiden bunlari dusunyorum ve genelden cok korktgm halde spinal olamam heralde diyorm 😔
Buse-Tekin Yesim122 ayy ne güzel ya maşallah size valla darısı başımıza ne güzel nöyle güçlü anneler güçlü kadınlar 😊
Semaaonursnmz Buse-Tekin canım yürüme merdiven sezeryan sonrası can yakmıyor yani benim yanmadı kolay kolay çıktım benimde asansörüm yok ama ben 2.katta oturuyorum ağrı oluyor ama dayanılmayacak gibi değil ilk çıkınca çok üşüyorsun ve sabaha kadar sancın oluyor oda normal kesiliyorsun sonuçta 2.gün ağrı kesiliyor fakat yatıp kalkmada tabi sızlıyor
Buse-Tekin Semaaonursnmz ağrı sızı illaki oluyordur tabi ama bende yavaş yavaş dinlenerek çıkarım artık zaten annem eşim yanımda olacak 🙏
Tubitupp Nevink bende de anksye bozukluğu vardı o kadar ki Tulaysezer ben şunu söyleyeyim çok samimi söylüyorum doğum tarihim verildikten sonra durduğum yerde duramıyorum mide spazmına benzer mide ağrıları yaşadım ameliyata ağlayarak girdim ama inanın sohbet ederek ameliyathane den ayrıldım herkese teşekkür ederek çıktım. O o kadar sallanytdan histen bahsedildi ama rahatsız edilecek hiçbir şey yaşamadım Rabbime ne kadar şükretsem azdır Rabbim sizede hayırlı kolay doğum nasip etsin 🙏