Dilek_4411 Deletedmom138 eşimde aynı el kadar bebeğe utanmasa gafur der😂😂benim oğlum cicşli ismi olsun da teyzesi isim yok
Dilek_4411 baharcpt çok saol aklınıza gelirse yazın kızlar çekicem. Artık yapacak bişey yok bebek doğucak
Dilek_4411 Yamansibel Yaman. Mantıklı yaa vallahi beynim sulanmış sabah dan beri isim aramak dan isim analizi bakmak. Dan onudayazdım kağıda
Dilek_4411 Adel001 rabbim ❤️Herkese en hayırlı en iyi evladı versin gurbete olanlara özelikle eşi için şehir şehir gezenler e evladına tek bakan herkese allah yardım etsin ayrıca Malatya’da tek başıma bakıcam korkuyorum çocuk yaramaz olur diye👼🏻🥰😘
Adel001 Dilek_4411 amin amin amin canım. bişey olmaz canımm benim çoçuk işte . Çoçukken yaramaz olmuyucakta ne zaman olucak☺️😍