Nevinnn Dilek_4411 biz erkek olsaydı ilk görkem efeyi düşündük sonrasında burda görmüştüm ben asil ismini koyardım ama benimki kız 🥰
Deletedmom138 Dilek_4411 ben kendi oğlumu yiğit koymak istedim komşunun oğluna koydum 😂🙈 yiğit yağız efe berat beran baran yani sevdigim harfleri türettim hep böyle güzel isimler çıktı
Dilek_4411 Deletedmom138 yemin ederim eşim de bende doğumu. Unutk isim arıyoruz bide o kadar kötü bişey ki etrafımızda ki isimleri istemiyoruz kaldık ortada bu gidişle çocuk büyüyecek askere gider artık👼🏻
Selin648 12 haftalık gebeyim doktor erkek gibi dedi erkek dediyse değişmez diye düşünüyorum . Erkek olursa ÇINAR koyucam inşallah
Deletedmom138 Dilek_4411 😂😂😂 ya ben klasik isimleri seviyorum öyle çiçek böcek isimleri koyuyorlar simdi ddğişik ddğişik o yüzden zorlanmadım 🙈😂
Dilek_4411 Deletedmom138 eşimde aynı el kadar bebeğe utanmasa gafur der😂😂benim oğlum cicşli ismi olsun da teyzesi isim yok