Sena60 hahah aynı ben çok korkuyodum en belliydi zaten sezeryan olucağım ondan hep sezeryandan kokkuyodum kesilmek dikilmek beni ürkütüyo oğlum makat gelişti ve dönmedi son ana kadar bekleriz demişti doktorum ama dönmez büyük ihtimal dedi kontröl diye gittim 33 haftalıkken hemen doğuma alındım inan ne yaşadığımı ne hissettiğimi bile anlamadım korkuyu ameliyathanede anladım. Ama okadar korkduğum kadar da değilmiş boşuna okadar stres yapmışım anestezi doktorum istersen sakinleştirici yapabilirim demişti istememişdim eğer çok panik yaşıcaksan yaptırabilirisin ama inan boşuna korkmuşum diceksin