Sena60 dünyanın en güzel şeyi bebeğinin doğuşuna şahit olmak her anını izlemek. Beni doktorum spinal sezeryana zorladı biraz genel yapmak istemedi ama okadar korkuyodum ki birde panik atak var eğer içerde kötü olursan senin uyutmamız 20 saniye bile sürmez dedi. O şart ile kabul ettim spinal iğnesinden çok korkuyodum daha inan hiç hissedilmiyo bile damar yolu daha can yakıcı. Uzandırdılar ben başlamayın herşeyi hissediyorum dedikden 2 dk sonra oğlumu gördüm. Öyle bir rahatlama geldiki anlatamam kendi kendimi motive ettim dedim kesildiğimi hissetmediysem dikildiğimide hissetmem zaten bebeğini izlemekden onu düşünemiyosun bile. Doğumdan 6 saat sonra ayağa kaldılarlar öyle çok zorlanmadım ağrıda adet ağrısının biraz üstü ağrım vardı sonra zaten hep yürüyüş ağrı kesici iğneler derken en zor iki günü geçirdim 1 haftada da toparladım korkulcak kadar kötü bişey değil 🌸