Gunes1995 canim doktorum suyum gelse bile en erken oluşacak doğum 4 saat sürer demişti :) suyun gelmediyse ve ağrıların sıklaşmadiysa zaten seni geri eve yollayacaklar 🙄 sancıların sıklaşınca gel diye o yüzden telaş yapma suyun gelmediyse sorun yok 😇 rabbim sağlıcakla almayı nasip etsin kucağına 🙏😍