Gunes1995 Çarşamba günü çatı muayenesi oldum eve geldikten sonra kan geldi normal dediler gece 4 te WC kalktığımda nişanım geldi ama hastaneye gitmedim sizce gitmelimiydim bu arada 39 +5 haftalığım
Nuraslanklc Gunes1995 nişan geldi diye hastaneye gitme gereği yok diye biliyorum doktorlar da suyun gelirse ağrın olursa dayanamayacak kadar 5 dk da bir sancın olursa kanaman olması ve bebek hareketlerinde azalma olduğunu düşünürsen gel diyor
Bsecill Gunes1995 ben doktoruma sormuştum nişan gelirse geleyim mi ne yapacağım diye gelmene gerek yok dedi aşırı kırmızı kan, suyun gelmesi yada 10dkda 1 sancı olmadığı sürece gelmene gerek yok dedi
Gunes1995 miine çatı muayenesi den çok korktum bağırdım canım yandı hastaneye gitmeye korkuyorum normal düşünüyordum aklımı aldılar gitmek istemedim sancım yok diye bide
Gunes1995 Ozgee11 kan geldiğinde aradım ulaşamadım doktora sonra başka hastanede doğumhanede çalışan yakınımı aradım normal olduğunu söyledi bide burda okumuştum nişan gelipte hastanneye gitmiyenleri onu düşünüp gitmedim şimdi kafama takıldı yanlış mı yaptım gitmemekle
Lsbebisim Gunes1995 Yani şöyleki senin vaktin gelmiş zaten. Keşke bi gitseydin doktora. Nişan ise bazen doğumdan bir hafta önce de gelebiliyor onemli olan suyun gelmesi ve sancıların sıklaşması
Gunes1995 Lsbebisim işte bende onu düşünerek gitmedim sancım yok su yok sadece hareket ederken ağrılarım var kasıkta oda muayeneden sonra oldu zaten
Dilan90 Gunes1995 canım benmde nişan 39+1de gelmişti 39+2dr doğum yaptım nişanla birlikte sancımda başlamıştı. Gitmene gerek yok sancın zaten senin gitmen gereken zamanı söylicek sana suyuna dıkkat et sen sancı belkı gelmeyebilir suyun gelirse 8-9 saatte doğum yapman lazım cünkü gecerse sıkıntı olur.
Gunes1995 Nuraslanklc yok şuan sancm içime korku girdi tedirgin oldum bebek hareketleri haddini fazla olmaya basliyinca
Lsbebisim Gunes1995 Bebeğin hareketleri nasıl peki ? Korkma canım bişey olmaz muhtemelen bir iki güne suyun da gelir sancında doğumun başlar
Gunes1995 Lsbebisim hareketleri normalden fazla çok teşekkür ederim Allah razı olsun içimi ferahlattınız ☺️
hunilimom Gunes1995 canım hastaneye gitmene gerek yok suyun gelmediği sürece yada sancin olmadan doğumun yaklaştığını gösterir be eğin harkeetlerini takip et azalma felan görürsen o ama en gidersin