Yahuu bu doktorlar ne kadar cok sezaryana meraklı karsındakı ınsan sana emanet oluyo bı nebzede olsa normal dogm dogal bır sey varken hemen tarıh vermelerı ıstemelerı cok yanls cok kotu bır durm yaaa anlamıyorm gercktn.. ayrıca arkdsm Stres yapma sancının gelecgı varsa da gelmz hayırlısına dua et saglıkla bebegnı kucagına al ınsallah🤲🏻