Baharecem ben 29uncu haftamdan beri hem ozele hem devlete gidiyorum. Ozeldeki doktoruma daha oncesindede ozellikle normal istiyorum demistim oda ja iste umarim olur demisti. Ozeldeki doktorum en son gecen hafta 36+5iken dedi ki bebek hala kanala girmemis ama artik yavastan girmesi gerekiyor.. iste umarim girer felan dedi. Sonra devletteki doktorum (4 gun sonra) dedi ki bebek kanala girmis daha donusu yok:). Ben hic bir fark hissetmiyorum ama niyeyse devletteki doktoruma bu konuda daha cok guveniyorum. Devlette bide gebe okuluna gidiyorum orda normal dogum agirlikli anlatiyorlar hep ve sezeryani cidden cok istisnalarda yaptiklarini anlatiyorlar.. olaylar boyle gelisincede dogumumu devlette yapmaya karar verdim, enazindan son ana kadar normali deneyecegimizden emin olabilmek icin. Bence sizde bi devlete ugrayin :)