Asliyavuz Ankara şehir hastanesinde doğum yapan arkadaşlar bilgi verebilir mi hangi doktorda doğum yaptınız ? Ve baştan takibini yapmadıkları hastayı doğum için alıyorlar mi. Hastane doğum şartları nasıldı memnun kaldınız mı?
Canan06 Asliyavuz bende gölbaşında oturuyorum bütün testleri burda yaptrdm fakat yeni doğan uniteleri olmadığı için şehir hastanesinde yapicam doğumu her zmnda kabul ediyorlar ve doğum yapan kişiler tanıyorum çok memnunlar bende 35 haftaligim ☺️
Asliyavuz AATozarr peki önerebileceğiniz bi doktor var mı. Ve hastane nasıl. Özel odası ve vardır değil mi
AATozarr Asliyavuz Ben gebeliğimin başından bu yana takipliyim Necati hocaya gidiyorum tavsiye ederim evet özel tek kişilik odaları mevcut zaten en fazla 2 kişilik odaları refakatçi kalabiliyor yanında
Asliyavuz AATozarr ya ben eşimin görevi dolayısıyla şırnakta yaşıyorum ve şuan 32. Haftamdayım inşallah önümüzdeki hafta dogum icin gelip orda muayene olucam. Ama oncesinde bilmedigim ve suan gec kaldigim icin necati beye randevu bulamadım malesef 🙄 hüseyin levent keskin diye bi doktora aldım inşallah iyidir🙏
Serzeyyy AATozarr yarın necati hocaya randevum var ayrıntılı ultrason için başka hastaneden geliyorum bilmen gereken bişey var mı acaba 😌
AATozarr Asliyavuz ALLAH yardımcın olsun ☺️ O doktoru hiç duymadım ama Ulaş Çali var gittim diyemem ama onun da iyi bir doktor olduğunu duymuştum şimdi baktım randevusu açık istersen bir bak sende evet maalesef Necati hocaya zor randevu alınıyor ama poliklinikte olduğu günler randevusuz da muayene olabiliyorsun aklında olsun
3406044 Asliyavuz bende bugün o doktor icin randevu aldım siz hangi güne aldınız ilk defa gideceğim bende
Sule_eylul Canan06 yenidoğan üniteleri olmadığını kim söyledi canım. İlk açıldığında yoktu ama şuan var bende oraya gidiyorum sordum baş hemşireye yenidoğan ünitesi var dedi.
Asliyavuz AATozarr o zaman ulaş beye alayım en azından azda olsa bi fikrin var. Şansıma artık 😊 hayırlısı olsun
Asliyavuz Emin_e ben şırnakta yaşıyorum ailem zonguldakta ama bebegimin böbreğinde kist olduğu için doğumu ankarada yapmamı önerdi doktorum. Bakalım nasıl olacak🙄 kontrollere zonguldaktangidip gelicem artık inşası sıkıntı yaşamam🙏
akrky Asliyavuz tatlım ben ulaş beye muayene oldum o da çok iyi bir doktor baya pimpirikli beni 3 kez nst ye yollamıştı 😂 çok kibar ve bilgilendiriyor ben necati beye bulamazsam ona alıyorum ama onun dışında fatma salih gamze yılmaz tuba memur bu doktorlar da çok iyiler ilgililer aklında bulunsun 😊
Emin_e Asliyavuz insallah saglicakla dogar, ankaradaki hastaneler turkiyenin pek cok yerinden daha iyi genelde insallah iyi doktorlara denk geliriz
Asliyavuz AATozarr necati hoca hangi günler polikliniğe biliyo musun yada nasıl öğrenebilirim. Salı günü öğleden sonra gelicem eğer ordaysa öğleden sonra alırlar mi
AATozarr Serzeyyy Sadece ayrıntılı içinse muhtemelen kendi de bakar önce daha sonra ayrıntılıya gönderir randevu veriyorlar zaten yoğunluğa bağlı 1 hafta 10 günü bulabiliyor ☺️
AATozarr Asliyavuz Valla o randevu almaktan daha zor 😂 ama benim Telefonlara kimse cevap vermiyor çünkü ama benim pazartesi randevum var inş.. unutmazsam sorarım o hafta boyunca poliklinikte mi ama öğleden sonra muayene yok sabahtan giriş yapman gerekli
Serzeyyy AATozarr 18+6 oluyoruz yarin erken değil demi kendi doktorum o sıralarda gitmem gerektiğini söyledi
AATozarr Serzeyyy Yok değil zaten 20.hafta gibi ayrıntılı oluyor o da nerden baksan randevu verecekler o haftana denk gelir