Mom43 Kızlar ben Bartın’dayım doğumu nerede yapacağım konusunda çok kararsızım tam teşekküllü özel bir hastahane yok . Karabük’e gitmeyi düşünüyorum ama çok kararsızım . Karabük’ten birileri var mı aranızda 🤗
Seymanur6178 Mom43 bende karabükteyim devlet çok kalabalık özelde muane mi oluyorum. Doğumunu da orda yaptıracak eşimde bende çok memnunuz.
Mom43 Deletedmom133 hımm anladım ben medikara gitmeyi de düşünüyorum ama işte nasıl bir yer pek bi bilgim yok açıkçası . Özel bir hastanede doğum yapmak istiyorum
iremgun Mom43 ben Karabüklüyüm ama orada yaşamıyorum. Ancak yengem Medikarda doğum yaptı ve memnun kaldı.
Mom43 Seymanur6178 medikar hakkımda bir bilginiz var mı ben orayı düşünüyorum ama çok kararsızım insan özel olunca da tereddütlü yaklaşıyor
Seymanur6178 Mom43 fiyatlar yeni güncellendi normal doğum 2900 epiduralli sezeryan 4000 TL 1fakat oda süslemeden lohusa şerbeti ne kapı süsüne herşey dahil. Ama ilgi alakaları da öyle özel hastaneler genelde öyle. Fakat rakibi olmamasına rağmen hastane çok iyi
Mom43 Deletedmom133 işte bende Karabük’te olmadığım için endişe ediyorum nasıl olur hiç bilmiyorum . Birde orda doğum yapan hiç tanıdığım olmayınca tereddüt ediyor insan
Mom43 Seymanur6178 hımm anladım acaba oda süsleme falan istemesek fiyat iner mi . Baya pahalı geldi bana 4000 lira açıkçası
Deletedmom133 Mom43 benim ablamlar karabukte oturuyor hepside iyi dedi canım bartibda neden yapmıyorsun peki
Mom43 Deletedmom133 Bartın’da özel bir hastane yok bi tane tıp merkezi var orası da sezeryan yapmıyormuş sezeryan olacağı zaman devlete gönderiyormuş bende devleti pek istemiyorum çok ilgisiz geliyor bana . Öyle işte çok kararsızım
Deletedmom133 Mom43 anladım hayırlısı olsun canım zaten devlet isteğe bağlı sezeryan yapmıyor medikara gidersin o zaman