Ftsfts bence korkma bugun hastanede ebeyle konustum beni cok rahatlattı dogumcok fizyolojik bir durum vucudumuz dogurabilecek şekilde yaratıldı eğer doktorunuz da uygun görüyorsa cesaretlendiriyosa hiç korkmayın bencee ☺ Cok özel ve güzeldir diye düşünüyorum. Yaşamımız da bir kaç kez o da belki dogum acısı çektik diye de neyimiz eksilir kii kısmet olursa yaşamak isterimm o anı ☺