Ben bugun 27 haftalık devlet hast kontrole gittim bebek 2 hafta öndeymiş devlet hast doktoru bana sezeryan yap dedi çok şaşırdım.1350 kg dedi . Pek önermez aslında devlet hast doktoru bildikleri bişey var dmkki. Bende 4,5-5 kg arası doğmuşum annem çok zorlanmış.bazı kilolu bebeklerde çok yıpratıyor vajinayı. Herşeyin doğalı iyidir tabi ama bazı durumlardada çok zorlamamak lazım illa norml diye